للاسف راسلت انسان من على الموقع وبالفعل تقابلنا فنصب عليا واخذ الموبايل منى
فالذلك انصح كل عضوة بعدم اعطاء الامان لاى عضو من الموقع الا بعد التأكد من صدقه وصراحته وجديته فى الارتباط
السلام عليكم
العضو يقول عن تجربته:
ممكن يكون الموقع هذا افضل للتعارف الجاد والارتباط ولكن للاسف معظم اللى بيدخلوا الموقع للتعرف على بنت ويلعل بمشاعرها شوية ويسبها ويكون معاها فى البدايى ممتاز واخلاق مفيش بعد كدا ولكن لمجرد انها تطلب منه انه يرتبط بها يفر ولا تعرف عنه شيىء فانا اقول ياشباب المسلمين اتقوا الله ان الله رقيب بما تعملمون ايها الشاب عندك اخت وعندك ام وسوف يكون عندك زوجة وبنت فتقى الله فى بنات الناس
خبرات سيئه
العضو يقول عن تجربته:
الموقع فكرته جميله وهدفه نبيل
لكن للاسف استعماله من قبل الاشخاص استعمال خاطىء
حلف بالله وهو كاذب بيحاول يخدع البنت ويغشها طيب ليه وايه هدفك من كده يا اما تكون جاد وراجل يا اما تكون صريح
نسأل الله الهديا للجميع
وربنا يوفقك الجميع لما يحبه ويرضاه
اشكر اداره الموقوع