النت عالم الخبرات والتجارب الجبارة والخطيرة فى العلاقات والإرتباط والشخصيات فيه خبرات سيئة وفيه خبرات ناجحة بس بجدأى حد يتعرف على أى حد فى الموقع يتقابل معاه الأول يعنى فى أسرع وقت ودى نصيحة من القلب للمشتركين فى الموقع يعنى أى حد لازم يتقابل مع الطرف التانى فى خلال 3 أيام من لحظة التعارف عشان الأحلام الوردية اللى على النت والتليفونات المعسوله لكن أرض الواقع أحسن حاجه فى الإرتباط
عضو مكافح وربنا معاكم
اتقوا الله ...يا مستخدمين الموقع ...
العضو يقول عن تجربته:
لقد لاحظت ان هناك فئه جاده فى استخدام هذا السايت و ايضا فئه عابثه لاعبه بالناس و مشاعرهم ...هذه الفئه مسيئه لهذا السايت و لاستخدامه ...فدعوه لمستخدمى هذا السايت ان يتقوا الله و يعطوا فرصه للجادين فى استخدام حقهم فى هذا السايت مسخر للخير لا للعبث و الاستهتار و اللعب
النصب عن طريق الموقع
العضو يقول عن تجربته:
للأسف هناك من يستغلون هذا الموقع فى النصب و طلب النقود و هم يدعون فى البداية مستوى مادى عالى جدا بل و تصل بهم الجرأة ايضا الى الاتصال بالوالد و تحديد موعد لمقابلته ثم فجأة يقعون فى ضائقة مالية شديدة تتطلب ارسال المال لهم فورا, أتمنى من الله ان يتوقف هؤلاء عما يفعلون و ان يتركوا الموقع ليكون فعلا مكان لالتقاء كل انسان بنصفه الاخر كما شرع الله و ان يتقوا الله فيما يفعلون ببنات الناس.